zaterdag 12 januari 2013

Hey ho!

BAM
en de vakantie was gedaan.
Ik heb echt een leuk vakantie gehad, maar ja, het cliché is waar... Ze was veel te kort ! Om een leuke vakantie gehad te hebben, moest ik natuurlijk ook leuke dingen doen en dat heb ik gedaan. 
Eerst en vooral iets algemeen. Ik ben eindelijk begonnen in mijn scrapbook/herinneringenboek. Daarin maak in een soort van collages van belangrijke dingen in mijn leven. Nu staan er alleen nog maar mensen in, maar het wordt natuurlijk veel uitgebreider. Ik teken erin, ik schrijf wat commentaar bij de foto's,... Kortom, ik zorg ervoor dat het een mooi plaatje wordt. Hier zien jullie wat webcamfoto's, maar die zijn niet zo heel duidelijk :)






Wanneer ik er zin in heb, werk ik eraan en het is echt heel ontspannend en leuk om te doen! 

Dannnn, heb ik natuurlijk ook veel afgesproken met m'n vriendinnetjes. Enkele fotootjes zijn misschien ook wel tof, want oja, bij elke bijeenkomst nemen we echt immens veel (prachtige) foto's :D






Als eerste onze fameuze 'Krismuspartie' die we al heel lang gepland hadden. We zouden voor elkaar cadeautjes kopen, want dat is gewoon heel erg leuk :D Bo, Joke en Amy zijn echt zo'n lieverdjes, we begrijpen elkaar zonder iets te zeggen :) 
Vriendschap is toch iets magisch e seg !







En hier een date met the Jackson Five (Joke, Amy, Dille en Hanne). These girls are just so funny e maaaat! We speelden Just Dance en we aten en we bewonderden alle mooie dingen in Dille haar huis. Ja, dat was een leuk middagje ! :)





Het staat echt niet meer in chronologische volgorde, maar dit zijn wat foto's van Kerstmis met de familie. Gewoon gezellig boterkoeken eten bij ons oma, love them all <3





Met diezelfde familieleden, vierden we ook oudejaarsavond! Ik bleef bij Joke slapen en het werd heel erg laat. De dag nadien moesten we nog een nieuwjaarsbezoekje afleggen, maar ik was echt al doodop, niet te doen. 's Avonds ging ik dan ook nog eens gaan babysitten. Jammer genoeg was er een kindje een beetje ziekjes en weende het de hele nacht door, echt zielig. Gelukkig kon ik m'n slaaptekort wel nog enkele nachten inhalen :)


Dit is een foto van de binnenkort wereldberoemde groep : Tha Druids. Deze band bestaat uit mijzelf en DJ of Joke. Zij speelt op haar gitaartje en ik zing ! We waren echt al héél lang van plan om eens te jammen, maar het werd altijd maar uitgesteld. Deze vakantie mocht dat niet gebeuren en we hebben ondertussen al 2 jamsessies achter de rug! Er kan nog veel bijgeschaafd worden aan de liedjes, maar dat komt wel snorrekes. Volgend jaar staan we op Werchter, sowieso. 


Tot slot sprak ik ook nog eens af met Hanne. Er bestaan echt veel Hanne'ssen in mijn leven, maar deze staat in mijn gsm als Hanne De Almachtige :) We speelden Assassins Creed, want echt, ik hou van dat spel. Jammer genoeg kan ik het niet spelen op m'n laptop, omdat die dat gewoon niet aankan, zwak zwak zwak. Daarom ga ik af en toe eens bij Hanne spelen, tis zo'n bijou'ke ! 

Ik word helemaal gelukkig als ik aan deze momentjes terugdenk ! 
Lovies xxxxx

1 opmerking: