zondag 3 februari 2013

mensen met een BMI hoger dan 30


Hoe was januari?
GOED HOOOOOOOOOOOOOOOOOR.

Op school wordt er wel echt gegooid met grote taken en toetsen. Ik kan echt niet meer leren, maar dat heb ik altijd na examens. Alleen duurt dit dipje deze keer echt wel extreem lang. Mijn punten zijn niet slecht, maar ik verwacht beter. Eigenlijk weet ik niet of het wel realistisch is om meer te verwachten en waarom zou ik ook? Dit is goed, leerkrachten zeggen dat ik goed bezig ben, maar is het wel goed genoeg? Goed genoeg voor wat dan? Ik weet het niet. Het is raar. Ik ben raar.
BUT I LIKE IT, NEM.

Ik heb het zo druk en niet alleen met school. Geen idee eigenlijk hoe het komt, maar ik moet bijna elk weekend wel ergens naartoe. Vroeger zou ik niet liever gewild hebben, maar nu vind ik het ook wel eens leuk een rustig weekend te hebben. De dingen die ik plan zijn wel altijd leuk : jamsessie, babysitten, KLJ, afspraakjes met vriendinnen. Dus ik heb eigenlijk niet te klagen :D

Ik ben eigenlijk gewoon blij dat ik kan afspreken met vriendinnen, want man, ik hou van ze.
Daarom ben ik ook zo blij dat Bo terug naar school mag na 4 maanden klierkoorts. Iedereen was supergelukkig om haar terug te zien, maar ik toch het meeste van allemaal hoor, hihi.

Zijn er eigenlijk spannende, verrassende dingen gebeurd in januari?
Niet echt, maaaar we zijn donderdag 31 januari wel naar Brussel geweest met 't school. Al de hele week regende het, maar gelukkig stond ik op en was er geen regendruppel te bespeuren. We moesten al om 07.30 op school zijn, dat is altijd het pijnlijke punt aan schooluitstappen.
En omg, wat is Brussel lelijk! Echt geen hoofdstad om fier op te zijn, vind ik. Dan is Leuven of Brugge echt veel mooier. Nee, Brussel is echt vuil. Ofwel lag dat aan het weer, want het was wel donker en bewolkt en daar begon het wel ineens te regenen. Echt, amai, het was nogal een badhairday! Superveel wind zorgde voor lelijke kopjes. Toch bij mij!
In de voormiddag hebben we wat rondgestapt en gingen we naar een voorstelling van het Belgisch orkest kijken. Dat was echt heel mooi en ook een pluspuntje dat ze muziek uit Harry Potter brachten :D Toen moesten we op zoek naar eten. Typisch onze school : we sturen kindjes in een vreemde stad eropuit om een MC Donalds of iets dergelijks te vinden. We begonnen dus maar gewoon te stappen in de hoop iets tegen te komen. Hoera, daar was een Quick !
Nadat ik alle frietbakjes (van iedereen) had leeggegeten, namen we de metro richting het museum voor Natuurwetenschappen. Tof museum, echt! Ook leuk dat we daar eigenlijk bijna als enige rondliepen.
Hup op de partybus en naar huis. De busrit was eigenlijk echt nog een leuk deel van de dag :p We hadden muziek opgezet en dan luidkeels meekwelen (superbadass).






Geen opmerkingen:

Een reactie posten