maandag 17 december 2012

AWESOMENESS

Vandaag is het 17 december 2012 en dat wil maar een ding zeggen...

Die rotexamenperiode zit er weer eens op !



Oh man, wat ben ik toch een wisselvallig persoon. Het is alweer ongeveer 3 maanden geleden dat ik hier iets schreef. Ik vind het ook niet erg hoor, ik vind het vooral heerlijk dat dit blogje bestaat wanneer ik het nodig heb. Wat er allemaal kan gebeuren in 14 weken, je kan het je niet inbeelden. Mooie dingen, minder mooie dingen, maar vooral véél dingen. Vandaag heb ik weer een vervelend stukje afgesloten : de examens.

Laat ik anders beginnen met een update over mezelf. Ik heet nog altijd Lot, ben 16 jaar en ik volg Latijn-Moderne Talen. En dit is hoe ik er nu uitzie :


Op dit moment ben ik echt prettig geobsedeerd in vele dingen. Er is toch wel weer heel wat veranderd hoor, als ik het zo bekijk.



Les Misérables
Je ziet het al meteen links bovenaan in het prentje : Les Mis. Oh hemel, een nieuwe favoriet na de Phantom? Het is moeilijk te vergelijken, maar ik ben echt dol op deze muziek. Het is een ingewikkeld verhaal, maar wanneer je het begrijpt, opent er een nieuwe wereld van prachtige muziek. Ik speel de afspeellijst echt opnieuw en opnieuw af. Het is zoals elke musical echt moeilijk om te zingen, maar dat houdt mij niet tegen. Ik zoek de songteksten op en kweel zoals gewoonlijk luidkeels mee. Love it, love it, love it ! Je kan je dan ook voorstellen, hoe gelukkig ik ben met de film die binnenkort uitkomt. Die gaat echt fantastisch zijn, het kan niet anders. Er doen zoveel geweldige acteurs mee. Mijn favorieten zijn Anne Hathaway en Helena Bonham Carter (die je misschien wel nog kent uit de Harry Potter-films als Bellatrix Lestrange). De liedjes zijn life op set opgenomen en eigenlijk helemaal niet traditioneel volgens de noten gezongen, om zo de inleving nog meer tot z'n recht te laten komen. Ik verwacht er veel van en ik kijk er zo naar uuuuuit. Waarschijnlijk is hij hier ongeveer in februari te zien! 




Nagellakjeeees
Examens of niet, nagels lakken doe ik altijd. Wanneer ik geen nagellak draag, zien mijn nagels er echt lelijk uit. Maar echt vreselijk. Ik draag nu vooral graag donkerblauw en ik gebruik ook regelmatig een matte top-coat. Als ik binnenkort nog eens ergens een Kruidvat tegenkom, kijk ik uit naar een mintgroen kleurtje en een nieuwe matte, want die wordt al wat dikker. Eigenlijk worden ze allemaal al wat dikker, tijd om weer wat nieuwe in te slaan dus :D.

Knitwear
Ik ben helemaal niet gemaakt voor deze donkere winterdagen, amai. Hoe dikke truien ik ook draag, ik blijf kou lijden. Toch draag ik graag truien, je kan je er gewoon zo lekker in wegstoppen. Op Tumblr kom ik altijd zo mooie knitwear tegen en dan begin ik rond te zoeken op elke mogelijk webshop naar dé ideale stukjes. Wees maar zeker dat je genoeg keuze hebt! Van alle categorieën vind ik bij knitwear altijd de meeste dingen. Die gooi ik dan in mijn winkelmandje en ik zou ze allemaal willen bestellen. Een klein detail is het prijskaartje en mijn budget. Dat zijn namelijk niet zo'n goede vrienden. Jammer :(






My sistah
Niet veel uitleg nodig, ik hou gewoon zoveel van Lies.

School Is Cool
Ik zag ze bezig op Dranouter en op de Lokerse Feesten en wauw, ik ben echt weg van deze groep. Ik kende het album natuurlijk al heel lang daarvoor uit m'n hoofd, maar life zijn ze echt te zalig. Wanneer er nog eens een optreden in de buurt is, ben ik erbij ! Zoek me op de foto, er staat wel een pijl maar die is niet zo gigantisch duidelijk :)


Onesies
Onesies, wat zijn jullie stoer man. Ik zag jullie voor het eerst bij Teske en ik ben dat meisje zo dankbaar. Het staat op m'n verlanglijstje voor Kerstmis, dus met een beetje geluk... Ze zien er zo comfortabel en warm en gezellig en perfect uit. Auhn, ik wil er een :D




The girlies
Auhn, mijn vriendinnetjes maken mij toch altijd zo blij. Vriendinnen kunnen goed matchen, maar zo goed als die van mij, dat is zeldzaam. Dit jaar kreeg ik er 2 prachtexemplaartjes bij ! Meisjes, ik ben zo blij dat ik jullie heb ! 



Harry Potter
Diep vanbinnen ben ik altijd al een Potterhead geweest, ik weet het gewoon. Ik heb alle films in de bioscoop gezien, maar de boeken heb ik altijd links laten liggen. Een echte schande, maar ik was nu eenmaal niet zo'n fervente lezer. Toen ik vorig jaar de Hungergames-trilogie een kans gaf, was me dat echt zoooooo goed bevallen. Dus ik dacht : dit is het moment om m'n ware aard naar boven te laten komen. Ik heb de eerste 2 boeken al uit en ze zijn, zoals verwacht, suuuuuper! De 3e is al besteld !

Kerstmis 

De meest magische periode van het jaar. Ik ben echt dol op de sfeer en de cadeautjes en gewoon het hele gebeuren. Het maakt me blij :D Wie weet wordt het dit jaar wel eentje met sneeuw, dàt zou pas magisch zijn !


Glee
Nog iets dat me blij maakt : serietjes. En op dit moment is het voornamelijk Glee! Elke week wacht ik vol ongeduld tot er een nieuwe aflevering uitkomt. Je kan moeilijk uitleggen waarover het gaat, maar het leuke vind ik vooral dat het echt zo'n luchtig programma is. De liedjes zijn altijd superleuk en sommige personages zijn echt hi-la-risch en dan denk ik vooral aan Britanny. Tha sexy boyzz mogen natuurlijk ook niet ontbreken!



Je vindt nog veel meer woordjes, maar dit zijn toch de belangrijkste. 
Zoals ik in het begin al zei, had ik vandaag mijn laatste examen. Het is echt een verademing, want mijn hoofd zat zo volgepropt met allemaal nutteloze informatie. Het gevoel dat je gewoon niets meer moet onthouden  vind ik het leukst. Het feit dat ik niet meer moet studeren natuurlijk ook, maar nu is er gewoon even rust. Het was nogal een rare examenperiode voor mij. De dingen die ik verwachtte dat makkelijk gingen gaan, zijn echt gigantisch tegengevallen. Ik denk dus dat mijn punten ook wel eens gaan durven tegenvallen... 
Maar ach, ik weiger om er nog te veel aan te denken. De uitslag weten we toch pas donderdag! Ik heb nu nog enkele leuke dingen in het vooruitzicht : natuurlijk de feestdagen, een dagje shoppen, afspraakjes met vriendinnen, ...
Ik zie de vakantie helemaal zitten en ik denk dat ik ook wat tijd zal vinden om hier af en toe iets te schrijven! 
YUY :D

See ya peopleeee! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten